جلسه توجیهی دستورالعمل جدید مسکن برای مددکاران دولتی و خصوصی بهزیستی میاندوآب

جلسه بررسی تسهیلات اجاره و خرید مسکن با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان میاندوآب و کارشناس مرتبط، با هدف بررسی و تصمیم گیری در خصوص تسهیلات مسکن مددجویان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی میاندوآب؛
این جلسه با موضوع آشنایی با دستورالعمل اجرایی نحوه تسهیلات مسکن مددجویان و شرایط عمومی و اختصاصی مستندات مورد نیاز جهت تامین اعتبار احداث، خرید، تعمیر و اجاره مسکن با حضور سرپرست اداره، کارشناس مسکن، کارشناس مراکز مثبت زندگی، مددکاران اداره بهزیستی و مسئولین فنی و مددکاران مراکز مثبت زندگی در سالن جلسات اداره بهزیستی میاندوآب برگزار شد.
علی اسماعیلی نژاد ضمن قدردانی از تلاش همکاران، تأمین مسکن مددجویان را یکی از شاخص‌های توانمندسازی مددجویان دانست و از همکاران خواست جهت تحقق این امر مهم تلاش نمایند و بر دستورالعمل مسکن و شرایط متقاضیان اشراف کامل داشته باشند.
در ادامه کارشناس مسکن بهزیستی میاندوآب به تشریح دستورالعمل جدید مسکن و شرایط عمومی و اختصاص مورد نیاز تأمین مسکن و شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت انشعابات و تسهیلات محرومین پرداخت و در خصوص لزوم بررسی دقیق سامانه ارمغان بهزیستی و بروزرسانی کمیسیون‌های پزشکی و وضعیت مسکن مددجویان توضیحات لازم را ارائه داد.
در این نشست، ملاک‌های لازم برای اولویت‌بندی، میزان کمک‌هزینه و شیوه حمایت مشخص شد. این فرآیند با هدف تسهیل در تأمین سرپناه مناسب برای خانوارهای کم‌برخوردار و کاهش فشارهای ناشی از هزینه‌های اجاره‌بها انجام می‌شود.

کد خبر 137780

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد